Samma gamla visa spelas om och om igen.

Spelas nu: Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray

Source: Tumblr via weheartit.
Igår såg jag och familjen klart den sista delen av den sista filmen av Sagan om ringen. (The return of the king)
Den var bra som vanligt och jag fällde en tår fick något i ögat under scenen i slutet då Frodo bestämde sig för att lämna Fylke och följa med Gandalf, Bilbo & de sista alverna till på båten till alvernas land och tog farfäl av Merry, Pippin & Sam. Som vanligt.
Och där spoilade jag visst lite av filmen. Förlåt.

Av filmen blev jag hyper och kunde inte sova så jag förblev vaken till ungefär halv tre (på natten alltså).
Jag hade planerat att skriva fanfics, chatta med Mimmi och dricka upp det sista av Pomac:en. Men Mimmi fick inte stanna uppe och jag ville inte vara forever alone, så jag sket i det.
Jag var egentligen påväg att somna vid två men då laddade jag ner appen "iPredict" och blev halvt ihjälskrämd när den förutspådde min död cirka sex gånger. Meddelandet "They´re coming for you, don't fall asleep" blev droppen. Freakade ur och behövde något annat att tänka på, så jag fastnade på Twitter istället. Allt för snart blev även Twitter segt som kola med en en timeline som var den samma för länge för att jag skulle orka vänta.
Så jag gick över till Instagram. Till min stora lycka (pfft) var min gamla fritidslärare också vaken och var i full gång med att posta massa bilder. Fråga mig inte varför han har Instagram eller varför jag följer honom, för jag har inge vettigt svar att ge. Fast sedan dog han också. Så jag fick världens kick och började följa massa människor jag känner IRL på Instagram. Så kan det gå. Sedan somnade jag i alla fall.

Vaknade sedan vi halv nio efter sex timmars sömn och kände mig jävligt trött. Sedan bar det av för att hämta min kompis Sofia som ska sova över här. Vi snackade lite, bytte om till våra One Piece:s (Eller hur man nu böjer det) och gick sedan ner till torget för att köpa lite chips. Ett tuggumi paket och lite godis av sorten "kuddar" som jag kallar dem fick också följa med hem. Sofia & Nina, som också var med, gick ner till torget i sina One Piece medans jag bytte om till andra kläder. Man kan inte gå ut med sin One Piece väl, då skäms man ju ihjäl, tänkte jag. När vi kom hem sände vi radio en stund innan det blev för flummigt, så vi bröt upp.

Just nu sitter vi och tittar ett skumt barnprogram vid namn Pakten. Är smått pissed off på SVTB som har dubbat det danska programmet. Främst för att det blir så mycket bättre utan dubbning men också för att danska är så fint. Dåligt beslut, verkligen.

Ses!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0