All we want to have is fun.

Spelas nu: Up all night - One Direction
Hade en nice nyårs afton hemma med några gäster. Fler lite små-full på Pomac som vanligt, även fast det inte är nåon alkohol alls i. That´s just how I roll.
Även första året någonsin som jag inte gick och lade mig precis efter tolv-slaget, utan jag stannade uppe till ungefär två-halv tre. Sedan slocknade jag. Tror att det var allt iPhonande som höll mig uppe. Eller jag vet inte.
Bild på två av de första fyverkerierna, tagen med Instagram. (Heter anotherJulia där)

Idag vaknade jag först vid klockan 10. Somnade sedan om och sov en timme till. Det upprepades en gång till innan jag steg upp och åt lite frukost (Eller snarare brunch). Sedan ringde Sofi och vi bestämde att vi skulle gå ut på promenad med en av hennes grannars hundar. Tyvärr var vi lite osynkade, så de var inte hemma. Men ingen skada skedd. Vi stack hem till Sofi istället, bakade chocolate chip cookies och såg på film istället. The island tror jag den hette.  Den var faktiskt rätt bra, värd att se.

Jag kom hem vid cirka klockan fem. Hade 15 mejl från Twitter. Måste verkligen stänga av den där funktionen där de skickar ut ett mejl varje gång någon tweetar till mig och så. Det är ganska irriterande...

Just nu ser jag och familjen på någon skum delfin-film. Pappa beskrev den som "En film om en pojke som blir kär i en delfin med mera". Jaha, det låter ju normalt.
Ciao.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0