Wanties!

Shoes
source: Random unkown tumblr
Gosh,jag är alldeles kär i mösnret på dessa skor! Lite sådär halv trashigt,country-stil med alla påsydda lappar i matta färger. Riktigt snyggt blir det med de ljusblåa lapparna som lyser upp balnd de,annars dova färgerna.
Antar att detta är ännu en modell av Jeffrey Campell´s berömda "Lita Heels". 
Ska se om jag lyckas hitta någon sajt/butik som säljer dessa godingar! Återkommer medlänk om jag hittar något!
Hittade en sida som säljer dessa fiiina skor! De går på 183 dollar.(Och då antar jag att det tillkommer lite i frakt också) På sidan hittar ni även lite mer bilder,ur olika vinklar, på skorna!

Kommentarer
Postat av: Bella

2011-09-06 @ 21:17:48
Postat av: Anonym

OMG love them <3

2011-09-06 @ 21:18:28
URL: http://lullzi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0