These streets will make you feel brand new.

source: diamondsandstones @ tumblr
Igår bestämdes det att Sofia skulle sova över en natt till. Och så blev det. Vi var ute och ugglade i trädgården på förmiddagen. Satt på lekstuge-taket och snackade. Ugglade sa i alla fall några vägarbetare som jobbade nära mitt hus att vi gjorde.
Sedan gick vi in och fördrev tiden. Exakt vad vi gjorde kommer jag inte ihåg, har man flugminne så har man.
Runt två gick vi ut på promenad och Sofia drog min lillasyrra Nike i vagnen. Vi gick ner till torget igen och köpte snacks. Ostbågar blev det denna gång, min favorit. Väl hemma såg vi först på Horrible Bosses, som förövrigt var en väldigt konstig och pervers film, sedan halva Source Code och slutligen Sex and the City the movie.
SATC the movie var en sådan där film om är så dålig så den bli bra.
Efter det ägnade vi oss åt osociala sysslor, alltså sitta vid datorn och chatta.
På kvällen bytte vi alla om till våra One Piece och såg på Sex and the city 2 (haha) medans vi käkade ostbågar och jordgubbs-remmar för fulla muggar.
Eftersom vi hade gått och lagt oss för sent dagen innan (klockan cirka tre) och för att Sofia var tvungen att åka hem och packa till ett läger, var vi tvungna att gå och lägga oss lite tidigare.
Nina somnade ganska snabbt medan jag och Sofia låg vakna och snackade. Sofia har nu gått och blivit kär i en av killarna i min klass (som hon för övrigt alrig träffat) sedan min lillebror visat en bild på honom i skol-katalogen. Till hennes stora lycka hade jag en bild på honom i min mobil (Jag vete fan var den kom ifrån). Hon bytte sedan bakgrundbilden på min telefon till den bilden och låg och tittade på bilden resten av kvällen/natten.
Det var ganska irriterande/tråkigt/awkward/konstigt så jag somnade och drömde ingenting.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0