What are words if you really don't mean them when you say them.

source: neonfrida @ Tumblr
Idag ålte Sofia hem. buhuhu. Slappade hela dagen fram till klockan tre, då jag stack till centrum för att gå på bio med mina kompisar Mimmi & Johanna. Det var Johannas födelsedags present, då hon fyllde år i förrgår. Vi så Sherlock Holmes - A game of shadows. Tror det är menat som en fortsättning på Sherlock Holmes filmen som gick på bio förra året, med samma huvudrollsinnehavare. Ny för denna gång var svenska Naomi Rapace, som spelare någon spådam-zigenare. Jag åt bilar och drack vatten till, mums. Mamma hämtade oss sedan när filmen  var slut. Dock hade filmen börjat lite sent, så när det var några minuter kvar av filmen ringde Mamma mig och skulle säga att hon stog ut och väntade på oss. Jag hade inte stängt av mobilen, men som tur var hade jag den på ljudlöst så den vibrerade bara ^^
För övrigt har jag hittade världens snyggaste tygpåse med en små-scary kanin på. Gilar´t. Hittade den i min lille-brorsas rum... Undrar vad den gjorde där.
Äsch nu ska jag stänga av och skriva lite på min fanfic. Kanske ska jag börja på den där låten till musiken också. Om jag orkar.
Ciao.
Trackback
RSS 2.0