110112 - En polkagris, Yoga & en mycket irriterande visa.

Spanska, Idrott & Yoga idag för första gången iår, känns bra. Ja, förutom att min gympalärare har bestämt att vi ska spela fotboll i 4 veckor endast hädan efter. Han har även anmält hela klassen till någon slags turnering. Kruxet är ju bara att jag är så himla dålig på fotboll + en sjuklig bollrädsla på det. På något sätt lyckas jag alltid få bollen i magen. Jag är hemskt känslig mot sånt. Kan inte andas, världen börjar snurra och svimmar då och då. Trevligt.
Farmor var snäll nog att ge me en polkagris. Älskar dem, nomnomnom. För övrigt har jag bara tumblr:at och Twittrat. Lyckats stanna inne lite på rasten genom att 'dricka'. Hittat på fler plus med att äta. Som att man tränar käkarna när man tuggar, whoop whoop.
Ännu en av mina favorit Twitter-konton har börjar följa mig, så nu är jag glad.
Är det förresten någon annan som kommer ihåg den här låten? Mycket irriterande låt som var överallt och ingenstans ett tag tills den försvann för att sedan dyka upp i massa reklamer. Mest för telefonbolag, konstigt nog noterade jag då.
Ciao.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0