Istället-för-droger och sånt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Som sagt. Här har ni en lista på alla mina beroenden. Det kommer nog spåra ur i slutet men men...
| Tumblr | Twitter | One Direction | Läkerol  Ostekta kötbullar| Min dator| Denna fanfic | Min fula men ändå himla sköna One Piece fake-skit | Hippie-hårband | Harry Potter | Mary´s blog. Jag creepar på den mest hela tiden | Teens och Kids react | Teckna obetydande saker | Surfa runt på Youtube och titta på löjliga videos | Sjung på låtar som egentligen är skitdåliga men de fastnar på hjärnan ändå | Klaga på hur patetisk Sean Banan är | Dricka vatten ur fina koppar | Tårta | Att sitta inne ett helt lov/helg och bara rebloga saker om ett visst pojkband på tumblr |
Det är nog antagligen bra att jag slutar nu innan det blir för överdrivet, ciao.
xx.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0