Today.

Idag har det intehänt något speciellt som är värt att notera.
Bara det gamla vanliga som att jag fick black-out på 7:an´s tabell på matten.(IGEN ) Att min grupp failade på en uppgift på musiken. Och så.
Fast det var pretty awsome på Engelskan då vi sjöng "Girls just want to have fun" av Cyndi Lauper (Från 80-talet o.o) och någon gammal Elvis hit. (Det var "Good Luck Charm,tack Mimmi!)
Båda gick i mysko tonarter och varsvåra att sjunga med i. Klassen skrålade litesådär halvfalskt. Hehehe,det lät riktigt kul. 

Och så har jag fortfarande inte löst problemet med mina iPhone bilder.  Så inga bilder från dagen idag heller.
Aja,tills dess at jag lösa mysteriet får ni väl nöja er med fina bilder från random we♥it´s och tumblr´s. o.s.v.
Men nu ska jag nog bråka lite till med min dator,för att försöka lösa mysteriet med det försvunna bilderna.(A lá "Scooby Doo" stil) JA! Jag kan hyra Scooby Doo och co. för att lösa mysteriet åt mig.  Fast jag tror inte jag kommer ha råd med hela gänget,om de inte jobbar gratis förstås,så jag får välk begränsa mig till Velma,hon är ju läskigt smart så det borde gå.
Eller så skiter jag i bilderna och hyr bara Shaggy och Scooby och har lite kul! (=Äter massa god mat )
Nu blev detta ett jättelångt inlägg. Cred till dig som läste hela. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0