Feeling sick and tired.

Idag är jag sjuk. Halsont.
Tumblr_lqi21zhaa41qgf0w3o1_500_large
Source: unknown tumblr.
Kom förresten in på Pottermore igår. (Fick early acces i somras,ni andra kan komma in 1:a Oktober)Nördade såklart det hela dagen igår. awsome är det enda ordet för att beskriva sidan...  Hamnade i Hufflepuff,som jag velat.
Åhhhh.
Önskar att jag kunde säga att jag nu ska ta min skål med choklad och min fina kopp med varmt té och titta på en bra film,men kan jag ju inte. Måste passa lillasyrran som också är sjuk. Och så gillar jag inte té. Uek.
Ses senare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är med på Mugglis, och vill också vara inne på Pottermore.... >.< :c

2011-09-26 @ 18:38:20
URL: http://sofienaslund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0