Words will be just wors 'til you bring them to life.

Hade vikarie idag.
Hypade lite gjorde jag också eftersom jag insåg att jag har prov på muskler och ben imorgon. Jag har inte ens kollat på övningslappen. Aj då.
Och så var det mitt föredrag också. Jag har om drygt 1 vecka. Har inte skrivit klart texten.
Kan bara skylla på att Tumblr och Twitter inte låter mig lämna dem. fy.
Blev inget latande och slösurfande framför datorn på "elevensval-timmen" efter som datasalen var full och de bärbara datorerna var fortfarande paj. Tears...

Anyway.
Nu ska jag försöka öva lite mer på de där jäkla musklerna och benen. Och kanske skriva några rader på mitt föredrag.
Ciao.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0