He takes your hand and I die a little.

Hade med skivan (Up all night) till skolan idag. Den blev konfiskerad ett antal gånger för att jag höll på med den för mycket. Hehe.
Och sedan skulle alla peta på den så hemskt mycket. Kände mig som måsarna i Hitta Nemo. MIN MIN MIN.
Och då blev det massa kommentering om dem, vem som hade sixpack(...), vem som var sötast, vem som hade snyggast handstil (Den är signerad), att Zayn var en turk (ja,jag smällde till den personen som sa det), vem som hade snyggast kläder, hur weird bilden på baksidan var and so on.
Alice(Klasskompis) blev kär i Louis och satt och suckade hela lektionen efter det. Såklart blev Mimmi(Bästis) irriterad då hon också har en crush på honom. Catfiiiight.
Slutade då som sagt 12.30. awsoooome. Gick hem tillsammans med Mimmi. Vi bakade lite kola och lyssnade till One Direction. Sedan åt vi isglass och kolan medans vi tittade på 1Ds dokumentär som jag inte kunde titta på igår.
Tror det såg rätt roligt ut där vi satt och stirrade på datorskärmen och skyfflade i oss massa kola...
Awsome day!
Nu ska jag fortsätta slösurfa runt på Twitter och Tumblr.
Ciao.
Trackback
RSS 2.0