But if you walk away I know I'll fade. Because there's nobody else.

FRIDAAAAAAY.
Äntligen. Om knappt en timme ska jag åka till Bella innan festen börjar.
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig... Tror de blir blazern+den svarta klänningen+den neongula väskan. Vi får se. Kanske kör på byxor ändå. Eller nä...
Var som sagt i centrum med Sofi idag! Kom hem vid halv 4 - det fanns inte så mycket att kolla på. Men ändå hade vi några mycket roliga timmar! Köpte inget dock.
Mamma har börjat sätta upp massa julpynt. Redan...? känns det som. Men det är ju kanppt en månad kvar... oh my.
Oj oj nu måste jag börja fixa mig lite. Annars kommer jag väl på det 5 minuter innan jag ska åka.
Hasta la vista.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0