100112 - Mandariner, ångest & Tik tok 1D version.

Screw the lithbulb pat the dog. Zayn should be in a catalog. oh oh oha oh. oh oh oha oh.
Kom på idag att mandariner är himla gott. Har ätit minst fem denna kväll. Ska ta några fler senare. Något annat jag drogat idag är en 1D version av Tik Tok. Tok frän. Och så har jag läst igenom hela sigridsolis arkiv. Också för att hon är tokfrän.
Plötsligt idag i skolan började Lillan (Min lärare, som egentligen heter Margaretha men det får vi inte kalla henne. 'Maggan' får vi inte kalla hennes heller. Då blir hon crazy) prata om hur om hur braaaa golf var. fnys.
Det slutade med att vi skrev ner fem plus respektive fem minus men en sport som vi valde själva. Jag orkade inte vara seriös så jag skrev om bloggning och ätning. Det var kul tills jag insåg att vi antagligen skulle behöva läsa upp för klassen det vi skrivit. Screw it, jag kommer inte läsa upp.
 
Mådde illa efter att Mimmi fick meddelandet "Din mat kommer bli förgiftad, ät inte fisken idag" på iPredict. Självklart hade vi just ätit fiskpinnar. Mådde dåligt resten av dagen, även om jag gjorde mitt bästa för att dölja det. Att jag ska vara så vidskeplig... Det förstör bara. Som det här med A & K brunnar. Har alrig riktigt kommit över den skrockan. "Kliver du på en 'A-brunn' får du avbruten kärlek" trallade flickorna i min klass i lågstadiet medan de noga undvik A-brunnarna och hoppade som galna på brunnarna med ett 'K' på.
Känner även att texten under här är smärtsamt exakt. Adjö.
 
Trackback
RSS 2.0