090212 - Syltmackor, Skridskor & Pirater.

'Ello gurlies.
Skridskors-gympalektionen var skit som förväntat. Jag går lite snett med fötterna så skridskor är rent utsagt apdåligt för mina fötter. Sedan har jag också lite problem med ryggen och som ni vet så böjer man sig ner när man glider fram på isen. Aj. Dessa två krämpor är antagligen ett resultat av att min högra fot är något kortare än min vänstra. Även om det är bara några millimeter det handlar om så blir min rygg ändå lite sne och jag går snett av det. Så, nu vet ni varför jag ogillar att åka skridskor...
Sedan efter lektionen började någon med dolt nummer ringa mig, det visade sig vara min syrra Nina som inte hade någon nyckel hem. Jag var en 25-minuters promenad bort då, så man kan säga att hon blev lite sur på mig. Hehe. När jag väl kom hem var jag utmattad, som jag brukar vara efter en Torsdag i skolan. Jag slängde ihop lite mellanmål bestående av syltmackor, lite yogurt och nötter, bytte om och kröp ner i sängen med datorn. Här har jag varit sedan dess, slösar bort min tid på de vanliga Internet sidorna och med droglyssna på gammla låtar på Spotify. Har även hittat världens finaste piratsong som jag nötar sönder mellan spotify-varven.
Och så tänkte jag fortsätta ett tag till.
Ett fanfictiontips-inlägg kommer nog upp snart.
xx.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0