Now i´m down in the wars. But you don't notice at all.

Just nu lyssnar jag på: More than this @ Up all night.
Just nu läser jag: Harry Potter and the chamber of secrets. Massa bloggar och FRIDA.
Just nu har jag dessa flikar uppe: Twitter,Blogg.se,Mimmis blogg och Gsm.
Just nu känner jag mig: Trött efter igår. En smula stressad. Men ändå ganska glad.
Just nu drogar jag: H&M's vanilj läppbalsam. Och skivan Up all night.
Planer för idag: Ska ta det lugnt och planera lite julklappar. Senare ikväll jag jag vara ensam hemma med Lillasyrran. Det blir mys med gamla säsonger av Glee och Modern family + Pizza och godis.
Senaste saken jag åt: Frukost macka.

(Snodde listan halvt från Mimmi.)

Kommentarer
Postat av: Chattis

sv: Tack så mycket !

Tänkte på din kommentar och jag tror jag råkade krångla till det när jag skrev. Harry har gröna ögon i verkligheten men hon drömde sedan om honom, vad hon trodde iallafall. I drömmen var hon helt 100% på att det var Harry och hon blunade i drömmen. Sedan när hon hör hans röst så stämmer det inte in på Harry. Hon öppnar då ögonen och ser en annan kille och han har blåa ögon :) Hoppas du förstod min lilla förklaring !



gillar verkligen din design btw ! :D

xx

2011-11-26 @ 18:03:51
URL: http://lightupmyworld.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0