Hoping for the best, but expecting the worst.

Spelas nu: Forever Young - One Direction
Herregud det är fredag imorgon igen. Måndag-Fredag så är veckan nu för tiden. Kommer ihåg på lågstadiet då tiden gick extremt långsamt och det var alltid en evighet till Julafton.
Men något har förändras och nu går tiden massa snabbt. Nästan lite för snabbt. 

Idag var jag på min systers teater-uppvising. Ganska flummig pjäs, men kul! Till min stora lycka bjöds det på fika efter.  Muffins, saft och pepparkakor - mums! Träffade även Sofi där, hennes syrra var också med i pjäsen. 

Nu ska jag ta och plugga klart det sista svenskaorden för terminen - sedan är jag fri! Har min sista skoldag på tisdag, nästa vecka. Ska bli sjukt skönt med jullov, har hunnit bli väldigt skoltrött...
Ciao.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0