Don't you worry your pretty little mind, people throw rocks on things that shine.

Spelas nu: What makes you beauiful
Första gången på länge jag inte har en 1D text som rubrik. Denna gång är den faktiskt från Taylor Swifts nya - Ours.
Hur det står till på julklappsfronten? Tja... Jag har gjort 4 stycken. Alltså återstår det 10 stycken... gash.
Just nu sitter jag i soffan och försöker komma på några julklappar till, tittar på Scooby Doo och klagar över att det är beck-mörkt redan nu - vid klockan kvart över fyra. Nästan så man blir depimerad, så mörkt är det.
Om jag ändå gillade té, då skulle det vara mycket mysigare nu. Men såklart gör jag inte det.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0